smutné i dobré zprávy

22.09.2012 21:56

Minulý týden nás opustila morčička Gipsy vom Elfenwald.

Mrzí mě to, že to byla opravdu nádherná holčička, nepříbuzná, dovezená z Německa a měla asi týden před porodem... moc jsem se na miminka těšila a doufala jsem, že se najde i jeden vysněný satének... ale... Gipsynka zemřela. Do domu se dostala kočka a Gipsynka její útok nepřežila, musím říct, že kočky u mě tímto ztratily veškerou přízeň, protože tato kočka Gipsynce ohryzala polovinu tlamičky úplně do krve, sundala jí všechno maso a nechala ji žít... jakmile jsem dojela domů a zjistila co se stalo, jeli jsme na uspání, operace neměla smysl, ztráta tkáně byla tak velká, že by Gipsynka nepřežila ani operaci :/ tak moc smutná jsem už dlouho nebyla, představa toho, jak moc musela trpět (a nejen ona, ale i Chichi, která ještě stihla utéct a léčí si teď podrápaná zádíčka, a i zbytek morčátek, která byla svědky) mě stále trápí...:(

 

Radost mám, protože se daří jinak... snad to alespoň trošku vyváží. Leonberger a Merlinek z Olbramu se postěhují ke kamarádce Janě a jejímu borderáčkovi, takže budou mít vlastní servis a případně budu možnost je využít i do chovu. Gedžitka, Elvírka a Evelínka v úterý odjíždějí do CHS Z Litovelských luhů a moje oblíbenkyně Galadriel odjíždí spolu s nimi do CHS Scarabeus...

 

Poslední novinka je, že Eva přerušuje chov, takže většina chovných morčátek se postěhuje ke mně, ale i tak doufám, že stále mohu říkat, že máme tuto CHS napůl ;)